Funksjoner

ShopPos gjør hverdagen din mye bedre.

Vi gir deg gratis rådgivning, samt en gratis demo av hvordan våre funksjoner vil gjøre hverdagen din bedre.

Finn ut hvorfor vi er best

Funksjoner du elsker

Betaling

Med ShopPos er du garanteret en fremtidssikker og lovpliktig løsning, hvor du alltid kan ta imot de nyeste betalingsformer, inklusiv mobilbetalinger og kontaktløse transaktioner. Kvitteringer kan printes med det samme etter endt salg, eller sendes direkte til kundens e-post.

Kundeinformasjon

Kjenn dine kunder! ShopPos gjør deg klokere på dine kunder, slik at du kan gi dem den opplevelsen de fortjener. Alle transaksjoner blir lagret, så du har mulighet til følge på hva som selger mest og hva de ønsker.

Forretningsdata

ShopPos gir deg et komplett oversikt over virksomheten din. Du kan holde styr på salget, spore utgiftene dine, sammenligne ansattes ytelse og mer - alt for å gi deg bedre forutsetninger for å ta de riktige avgjørelsene til rett tid.

Skybasert

ShopPos er skybasert, og gir deg flere fordeler og sikkerhet som bedriftseier. Du kan alltid holde styr på hvordan det går med virksomheten hvor enn du er i verden, og du vil gjøre administrative endringer, for eksempel endre pris eller navn på et produkt, synkroniser endringene umiddelbart.

Integrasjoner

ShopPos tilbyr integrering mot både programvare og maskinvare. Med vår programvareintegrasjon kan du automatisere kontoene dine, og vår maskinvareintegrasjon sikrer at salget ditt blir gjort smertefritt for både dine ansatte og kunder. Les mer om integrasjonene våre her, eller kontakt oss for en live demo av vårt integrerte boksesystem.

Økonomi

Med ShopPos holder du oversikt over økonomien din. Du kan alltid se salg av dagen, uken eller måneden, motta salgsrapporter når du ønsker det, og ta med eventuelle utgifter som kan oppstå i løpet av dagen. Dagsavsluttning er raskt og intuitivt og sender automatisk sluttrapporten til den rette personen eller regnskapsføreren.

Personalstyring

Sammenlign dine ansatte og se hvem som selger mest og gi den beste servicen. Du kan tilordne dine ansatte personlige pålogginger til ShopPos, og begrense tilgangen til dataene som er relevante for dem.

My ShopPos

Med My ShopPos får du også tilgang til vårt back-office-system, My ShopPos. Her kan du gjøre administrative endringer, hente rapporter, gjøre variasjoner og mye mer - uten at det koster ekstra.

Spørsmål?

Ta kontakt - vi er tilgjengelig!